Imi place sa ma cred o mica fotografa

Imi place sa ma cred o mica fotografa

vineri, 5 februarie 2010

Imputita treaba

Ti-as spune ce cred despre tine. O sa ripostezi. Poate asa aflu mai multe.Oare cum o sa reactionezi?
Mai bine numai deschid subiectul ca sa nu-ti dai seama ca stau si ma gandesc la tine. Incerc sa-mi fac o parere despre tine,(mai buna decat cea pe care o am)sa-mi dau seama defapt cum esti. In afara de faptul ca esti un pervers, esti "sprite", ma incapatanez sa cred ca ai si parti bune. Care sunt?
Esti ingamfat,crezi tot timpul ca se vorbeste despre tine,te lauzi cu noile tale achizitii,esti un peste care-si tine gagicutele aproape.
Plecasem de la ideea sa-mi dau seama care sunt calitatiile tale. dar am ajuns sa enumar tot niste defecte. Oare sa fie din faptul ca nu te cunosc prea bine sau poate chiar esti un tip comun, fara nimic special.
Si totusi c ma atrage l tine?

(...)

S-au intamplat multe si incredere in tine numai am!
Si daca incerci sa ma faci cea mai buna prietena a ta,iesi in pierdere. O sa-mi cunosti doar partea mea prietenoasa,draguta, ajutatoare,dar nu si p cea incitanta.
Vroiam sa te descriu punandu-te intr-o imagine frumoasa,dar nici asta nu reusesc, poate nu ma lasa sufletul. Ma gandeam sa folosesc cuvinte din carti grele,dar am renuntat, doar nu esti tu printul meu!

Nu este un articol prin care sa ma plang. Daca-l citeste cineva nu vreau sa ramana cu mila in suflet pt ca n-are de ce.Sau poate sa ramana cu mila in suflet pt el,asta da!

Si sigur o sa ma intrebi daca tu esti personajul principal de aici.

(edit)Ma bufneste rasul, acum, cand citesc. A fost scrisa din suflet, dar acum starneste rasul.

Un comentariu:

  1. :)))) e interesant să citești ce ai scris cu ani în urmă... e un râs amar totuși.
    p.s. nu știam că ai blog donșoară.. te-am pus în blogroll.

    RăspundețiȘtergere