Imi place sa ma cred o mica fotografa

Imi place sa ma cred o mica fotografa

miercuri, 10 februarie 2010

caiet la prima vedere

manu wrx: adi...de knd te-am vzt k te-ai asezat in spatele meu si k m-ai atins cu caietu( din greseala) am zis gata...el este alesul..cu fiecare zi cu care refuzi sa ma pupi cu atat devii mai interesant...ma faci sa te iubesc mai mlt...mai ales la spport knd iti vad picioarele secsi..kt mana mea..si fundul ala obraznic...
Congo Bongo: ))
*CoNoR!S:
El mocofan™ mocofan : ))))))
roxanyk_chinezoayk:
*CoNoR!S: looooooooooooooooooooooooooool
adi ady: erau pantaloni mici
El mocofan™ mocofan : auzi picioarele kt mana mea
El mocofan™ mocofan : ))))))))
El mocofan™ mocofan : )))))
Congo Bongo: )))ce poveste de dragoste
Congo Bongo: )
roxanyk_chinezoayk:
El mocofan™ mocofan : ma cat am ras......sa maora masa)
Congo Bongo: Familia Addams))
El mocofan™ mocofan : ))))
manu wrx: baah
manu wrx: dc radeti
manu wrx: baah
manu wrx: dc radeti
manu wrx: de serenada mea
Dudulush:*: dc oare?
manu wrx: mea*
manu wrx: e sincera
*CoNoR!S:
El mocofan™ mocofan : deci totul a inceput knd te a atins q caietul
manu wrx: te iubesc adi sa mor yo
Dudulush:*: masa dreacu si am pierdut uneori firu
manu wrx:
manu wrx: dap:
manu wrx:
Dudulush:*: si vroiam sa noitez asta
El mocofan™ mocofan : asta numai e dr la 1 vedere
Dudulush:*: so public
*CoNoR!S: so pe ea ma adi
El mocofan™ mocofan : e caiet la prima vedere))
Congo Bongo: s-a impiedicat catzelu de papagal daia radeam
El mocofan™ mocofan : ))))))
alexa ro: i'm back
manu wrx: adi..dc nu mai zici nek
manu wrx:
Congo Bongo: iar s-a intimadat
Congo Bongo: ))
adi ady: sunt la baie
manu wrx: adiiiiiiiiiii
El mocofan™ mocofan : adi atingeo q caietu
manu wrx: iar esti la baieeeee

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu