Imi place sa ma cred o mica fotografa

Imi place sa ma cred o mica fotografa

luni, 19 aprilie 2010

24 Faubourg


Am daruit lucrurile de la tine mai departe. Nu-mi placeau, ai gusturi proaste. Sau poate ca nici n-ai cumparat tu cadourile. Parfumul nu-i genul meu, bijuteiile... la fel! Recunosc am avut o retinere cand a trebuit sa daruiesc parfumul, ma razgandisem,vroiam sa-l pastrez. Esenta lui vroiam sa-mi aminteasca de tine. Este un parfum dintr-o clasa superioara,frantuzesc, puternic, persistent - astfel dorul meu pt tine ar fi fost la fel de intens.Doar doua picaturi si te purtam cu mine toata ziua, dar am refuzat.Poza ta am intors-o si am aruncat-o in sertaul cu amintiri.Poate ca a mea e deja pe foc. Nici florile de la tine nu-mi placeau! Nici acum nu stii ca florile mele preferate sunt lalelele? Vroiai sa impresionezi, dar prefer niste simple lalele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu