Imi place sa ma cred o mica fotografa

Imi place sa ma cred o mica fotografa

duminică, 15 august 2010

Dazu de neinteles

Xia: maine sa faci curatenie in casa
Xia: ca sa te faci util
/fbs.har'cor!: nu
Xia: AM ZIS !
Xia:
/fbs.har'cor!: poti sa spui
/fbs.har'cor!: ca tot degeaba
/fbs.har'cor!:
Xia: pai si atunci cum rezolvam problema
/fbs.har'cor!: nu stiu
/fbs.har'cor!: ideea
/fbs.har'cor!: e ca vreau
/fbs.har'cor!: sa fac ceva
/fbs.har'cor!: care sa`mi aduca satisfactie
Xia: curatenie
/fbs.har'cor!: ceva de care pot fi mandru
Xia: sa speli cada, eu nu suport deci eu as fii mandra de u
Xia: te as admira
/fbs.har'cor!: doar tu
/fbs.har'cor!: eu vreau recunoastere mondiala
/fbs.har'cor!: sa`mi creasca egoul la infinit
Xia: pai hai sa ne gandim cum sa intri in cartea recordurilor?
/fbs.har'cor!: tu te pricepi la PR,advertising & shit?
Xia: n am auzit in viatza mea
/fbs.har'cor!: cacat
Xia: vezi nici eu nu s buna l nimic
Xia: nici eu nu s uitila
/fbs.har'cor!: da
/fbs.har'cor!: dar tu esti multumita cu tine
/fbs.har'cor!: eu nu
Xia: eu ma iubesc chiar
/fbs.har'cor!: si eu ma iubesc
Xia: sdi atunci c e putred
/fbs.har'cor!: putred...
/fbs.har'cor!: ambitia mea cred ca e
Xia: asta i deja arogantza
/fbs.har'cor!: toata lumea imi zice ca sunt arogant?
/fbs.har'cor!: ce am fratilor?
Xia: )
Xia: ambitia ta poate...
/fbs.har'cor!: te alerg
Xia: Xia: ah ce mi place sa ma bag in discutii d astea
/fbs.har'cor!: de ce?
Xia: c sa vad ce mi poate mintea
/fbs.har'cor!: e sub a mea
Xia: am mai avut o discutie cu un tip..incercam sa l conving ca toti oamenii sunt l fel
Xia: si de atunci n a mai vb cu me
Xia: )
/fbs.har'cor!: )
Xia: e sub a ta l nivelul prostiilor p care le faci
Xia: altfel nop
/fbs.har'cor!: prostiile mele sunt epice
/fbs.har'cor!: si sunt gandite intens
/fbs.har'cor!: la asta nu te asteptai
Xia: gandeste te eu ma fac utila eu ma simt utila tu nu
Xia: tot prostii se numesc
/fbs.har'cor!: nu stiu unde bati
/fbs.har'cor!: nici nu incerc sa te inteleg
Xia: am 1-0
Xia: recunoaste

Un comentariu: